A választás szabadsága az ügynökség kezében marad

2012. december 7. 15:01
Online Marketing Akadémia
OMA Facebook
Azon túl, hogy a hatékony online marketing megoldások használatára oktatjuk a magyar vállalkozások ezreit, összességében hatalmas büdzsével rendelkező kampányokat is menedzselünk.

„A Google felkérésére hazánkban elsőként tartottunk tegnap a magyar ügynökségek számára előadást arról, hogyan építsenek ki és tartsanak fent minőség kapcsolatot azon ügyfeleikkel, akik AdWords hirdetések menedzselésével bízzák meg őket.

A Zara Hotelben megrendezett képzésen szó esett árazási modellekről, és sok-sok példával illusztráltuk az eddigi tapasztalataink alapján, hogy az ügyfél részéről felmerülő kérdésekre, problémákra milyen helyes megoldások jöhetnek szóba.

***

[Sokszor kérdezik tőlünk az AdWordsben hirdető cégek, hogy miért éppen az OMA tartja az ügynökségek számára megrendezett képzéseket is?

Válasz: Azért, mert azon túl, hogy a hatékony online marketing megoldások használatára oktatjuk a magyar vállalkozások ezreit, összességében hatalmas büdzsével rendelkező kampányokat is menedzselünk. Bizonyos nagyságrend felett (nem titok) néha, ügynökségi feladatokat is ellátunk, ezért jól látjuk ezeket a folyamatokat is.

Ugyanakkor képzéseinken rengeteg kérdés, észrevétel megjegyzés érkezik a »másik oldalról« a megrendelők felől. Ezt a tapasztalatot ötvözve tartjuk meg ezeket a képzéseket, és boncolgatjuk a lehetséges megoldásokat. Soha nem iránymutatást, vagy kötelezően követendő mintákat mutatunk be, a választás szabadsága minden esetben az ügynökség kezében marad.

Hiszen minden ügyfél, minden iparág, minden célcsoport más és más. Ez a munka éppen ettől érdekes.]

Az Online Marketing Akadémia a Google Magyarország edukációs partnere a Google az Ügynökségekért programban.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés